|
Post by dusterwarrior on Feb 6, 2023 21:54:32 GMT 2
Καλησπεριζω όλη την ομάδα!!!
Οπως οι περισσότεροι ξέρετε είμαι μηχανικός πληροφορικής αλλά με τεράστια αγάπη τόσο για τα dusterακια μας όσο και για την μηχανολογία γενικότερα! το τελευταίο διάστημα αποφάσισα να κάνω μια στροφή στην επαγγελματική μου καριέρα και να ασχοληθώ επαγγελματικά με ότι έως τώρα ασχολούμουν ερασιτεχνικά (αλλά με πολύ μεράκι)...
για τον λόγο αυτό θα ήθελα να σας ανακοινώσω πως όσοι κάτοχοι duster (κυρίως απ τους νομους Αιτωλοακαρνανιας και Αχαΐας) θέλετε εργασίες service, ελέγχο ηλεκτρολογικο/μηχανολογικο κλπ και να σας εξυπηρετήσω με τον καλύτερο δυνατό τρόπο μπορείτε να επισκεφθείτε την CarDeal Παπασπυροπουλος στην Πάτρα, Πανεπιστημίου 435 Τ.Κ:26443.
απ την άλλη εβδομάδα 13/2 ξεκινάω την νέα μου δουλειά. Σας ευχαριστώ όλους προκαταβολικά!
|
|
|
Post by vagg75 on Feb 6, 2023 22:20:48 GMT 2
Καλή αρχή. Καλές δουλειές να έχεις και υγεία πάνω απ'όλα.
|
|
|
Post by vnikolaidis73 on Feb 7, 2023 7:44:31 GMT 2
Καλή αρχή Καλή σταδιοδρομία με υγεία και επιτυχίες σε όλους τους τομείς της ζωής
|
|
|
Post by teo on Feb 7, 2023 9:02:18 GMT 2
Είμαστε απολύτως σίγουροι, φίλε Ραφαήλ, ότι θα ανταπεξέλθεις στην νέα εργασία που αποφάσισες να κάνεις, θα ανταπεξέλθεις βοηθώντας ένα κατάστημα να πάει μπροστά αλλά και τους φίλους που θα βαρούν ένα αξιόπιστο σημείο για τις εργασίες που θα χρειαστεί να κάνουν στο αυτοκίνητό τους, όποιες και να είναι αυτές!! Είμαι απόλυτα σίγουρος καθώς με το συγκεκριμένο κατάστημα, CarDeal Παπασπυρόπουλος, συνεργάζομαι πάρα πολλά χρόνια σε επίπεδο ανταλλακτικών και τεχνογνωσίας και μπορώ να πω ότι είναι ένα αξιόπιστο κατάστημα σε όλα τα επίπεδα (πωλήσεις, service, ανταλλακτικά). Είναι ένα κατάστημα που συστήνω χωρίς κανένα ενδοιασμό σε όποιον φίλο, γνωστό, πελάτη θέλει να το επισκεφθεί, είτε αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα είτε όχι. Και τώρα ακόμη περισσότερο μιας και θα εργάζεται εκεί ο DusterWarrior!!!
|
|
|
Post by KostasArgitis on Feb 7, 2023 11:28:08 GMT 2